WASPADALAH, JANGAN SESAT. (Markus 13:1-3)

Oleh Praeses HKBP Distrik 8 DKI Jakarta Pdt Bernard Manik MTh
Administrator
710 view
WASPADALAH, JANGAN SESAT. (Markus 13:1-3)
Dok. HKBP Distrik 8 DKI Jakarta
Praeses HKBP Distrik 8 DKI Jakarta

Salam sejahtera bapak ibu saudara terkasih di dalam nama Yesus Kristus. Mari menikmati persekutuan dengan firman Tuhan dari Markus 13:1-3 WASPADALAH, JANGAN SESAT.

1. Janganlah mata kita silau dengan keindahan, kemegahan, kekuatan, keagungan apapun yang ada di dunia ini. Janganlah iman kita tergoda untuk mempercayai kehebatannya. Kehebatannya tidak akan pernah bisa menyelamatkannya ketika akhir segala sesuatu tiba. Tetaplah percaya dan menyerahkan hidup hanya kepada Allah.

2. Jangan membuka telinga, atau merasa tertarik dengan ajaran baru yang kedengarannya enak dan menarik hati dan telinga, sampai mencatut nama Yesus. Jangan mudah disesatkan oleh ajaran palsu, teguhlah mempercayai Tuhan kita Yesus Kristus.

3. Kehancuran segala sesuatu akan datang, tetapi tidak ada seorangpun diantara kita yang mengetahui kapan itu terjadi. Karenanya tetaplah waspada, agar kita tidak terlelap ketika hal itu terjadi.

DALAM BAHASA BATAK TOBA

Horas ma di hamu amang dohot inang ro di sude hinaholongan di bagasan Tuhanta. Tajangkon ma parsaoran di Hata ni Tuhanta sian Mark. 13:1-8 JAGA MA HAMU UNANG LILU.

1. Unang pola siloan simalolongta marnida haulion, hatongamon, hagogoon, hasongkalon hasangapon dohot hajagoon ni agia aha di portibi on. Unang gabe morot panghaposionta tu hatongtongon ni Debata hinorhon ni i. Alai laho salpu do i saluhutna. Ndang tuk hagogoonna i palua ibana sian hamamasa ni halelengse ni portibi on. Debata sambing ma tahaposi jala gabe hasoloan ni rohanta.

2. Unang pintor tare sipareonta manang pintor tartait rohanta manghaporseai angka poda na imbaru, nauli jala tabo begeon, songon na lehonlehon tu sipareon, pola tahe dipahombarhombar tu goar ni Jesus. Unang muramura hita lilu bahenon ni poda na lipe, so holan marsihohot tu poda sian Tuhanta Jesus.

3. Na ro ma tingki halelengse dohot hasasalpu ni portibi on. Ndang adong hita nanggo sada na umboto anggo sadiharina. Ala ni i do umbahen ingkon sai tongtong dungo jala jaga hita, asa unang tarlalap hita di hamamasana i.

Penulis
: Pdt Bernard Manik MTh
Editor
: Maruba P Habeahan
Sumber
: Release