SEMUA NYATA DI HADAPAN TUHAN. (Mazmur 139 : 1-6)

Oleh Praeses HKBP Distrik 8 DKI Jakarta Pdt Bernard Manik MTh
Administrator
363 view
SEMUA NYATA DI HADAPAN TUHAN. (Mazmur 139 : 1-6)
Dok. HKBP Distrik 8 DKI Jakarta
PRAESES.HKBP DISTRIK 8 DKI JAKARTA

Salam sejahtera bapak itu terkasih dalam nama Tuhan. Mari menerima sapaan Firman Tuhan dari Mazmur 139 : 1-6 SEMUA NYATA DI HADAPAN TUHAN.

1. ALLAH itu maha tahu. Dia mengenal diri kita sedalam-dalamnya. Dia mengenal siapa kita, Dia tau kelemahan dan kekuatan kita, kelebihan dan kekurangan kita. Dia tahu juga kebaikan dan kejahatan kita. Dia mengenal fikiran-fikiran kita, dan rencana2 kita. Pengetahuan Allah tidak terbandingkan dengan pengetahuan siapapun di dunia ini termasuk dengan pengetahuan raja terbesar sekalipun.

2. Dia mengetahui apa yang kita kerjakan, pada tempat terang dan tersembunyi. Kalau kita bisa bersembunyi terhadap manusia, termasuk terhadap alat yang diciptakan manusia semisal cctv, tidak demikian terhadap Allah, kita tidak bisa bersembunyi dari hadapannya. Dia tau dimana kita berada dan apa yg kita kerjakan. Dia maha hadir, ada di segala tempat.

3. Kita sangat berbahagia karena punya Allah yang demikian. Dia maha mengetahui dan hadir di semua tempat, sehingga membuat kita semakin yakin bahwa ada Tuhan yang mengawasi dan menjagai kita. Tetapi hal itu sekaligus juga menjadi peringatan bahwa Allah ada di segala tempat, sehingga kita takut melakukan dosa dan kejahatan sebab Tuhan pasti mengetahuinya.

BAHASA BATAK TOBA

Horas ma di amang dohot inang nahinaholongan ni Tuhanta. Tajangkon ma pangantoion ni Hata ni Tuhanta Sian Psalm 139 : 1-6 PATAR DO SALUHUTNA DI ADOPAN NI TUHAN I.

1. Parbinoto na sun do Tuhan i. Ditanda do hadirionta mansai tangkas. Diboto do ise hita, diboto hagaleonta, diboto Nang hagogoonta, diboto hahuranganta, Laos diboto nang hahuranganta. Di boto do haburjuonta, alai laos diboto do tong Nang hujumgkatonta. Diboto do aha na adong dipikiranta, diutokutokta, haru sangkap2ta sandiri pe nunga diboto Ibana. Ndang tarpatudos parbinotoan ni DEBATA tu angka parbinoto ni portibi on, suang songoni ndang tarpatudos tu hatauon ni raja.

2. Diboto Ibana do aha na taula, di napatar dohot di nabuni. Molo boi marsimongkel hita maradophon jolma, dohot Sian ulaula ni jolma isara ni cctv, anggo sian pamerenganni DEBATA, ndang tarbahen Hita marsimongkel. Di boto di dia hita maringanan, laos diboto aha na taula. Adong do Ibana di sude inganan. Maha hadir do Debatanta.

3. Marlaba hita marTuhanhon Tuhan si songoni. Ala parbinoto na sun Ibana, na ro disude inganan, nda gabe lam.pos situtu ma rohanta adong Tuhan namamatamatai huhut manjagai hita ? Alai laos huhut do i gabe sipasingot tu hita, asa manonditnondit huhut marantak unang mangulahon dosa, ai dibereng jala diboto Tuhan i do Nang pe ndang adong jolma na mamoto dohot mamerengsa.

Penulis
: Pdt Bernard Manik MTh
Editor
: Maruba P Habeahan
Sumber
: Release