INJIL YANG MEMBAHARUI. (Roma 1 : 17-18)

Oleh Praeses HKBP Distrik 8 DKI Jakarta Pdt Bernard Manik MTh
Administrator
58 view
INJIL YANG MEMBAHARUI. (Roma 1 : 17-18)
Dok. HKBP Distrik 8 DKI Jakarta
Praeses HKBP Distrik 8 DKI Jakarta

Salam sejahtera bapak ibu saudara terkasih dalam nama Tuhan. Mari menyambut sapaan firman Tuhan dari Roma 1 :17-18 INJIL YANG MEMBAHARUI.

1. Jangan malu, jangan ragu akan kebenaran Injil. Jangan malah memilih untuk memercayai kekuatan lain di luar Injil untuk memeroleh keselamatan. Injil adalah kekuatan Allah yang menyelamatkan. Injil (euanggelion) adalah Yesus Kristus. Dialah satu-satunya keselamatan.

2. Untuk menerimanya hanya dibutuhkan iman, tidak perlu dibarengi dengan usaha-usaha lain. Perbuatan baik itu adalah buah iman. Keselamatan itu gratis, tidak dapat dibayar dengan kebaikan dan perbuatan kita. Itu sebabnya keselamatan menjadi terbuka untuk semua bangsa dan kaum, asalkan saja percaya akan Injil.

3. Itu yang diluruskan (dibaharui kembali-direformasi) oleh Martin Luther ketika dia menempelkan 95 dalil di pintu gereja Wittenberg pada tanggal 31 Oktober 1517 sebagai seruan untuk kembali kèpada iman akan firman Allah jika ingin memeroleh keselamatan. Bukan dengan membeli INDULGENSIA (surat pengampunan dosa) yang diperjualbelikan pada waktu itu, atau dengan upaya lain selain memercayai anugerah Allah.

DALAM BAHASA BATAK TOBA

Horas ma di amang dohot inang ro di sude pangisi ni bagasta. Tabe ma di hamu. Tajangkon ma pangantoion ni hata ni Tuhanta sian Rom 1 : 16-17 BARITA NAULI NA PAIMBARUHON.

1. Unang maila, unang ganggu di hasintongan ni barita nauli. Unang tagonan mameop hagogoon dohot poda na asing sian barita nauli dalan mangalului haluaon. Barita nauli i do hagogoon ni Debata paluahon hita. Barita nauli (euanggelion) ima Tuhanta Jesus Kristus, holan Ibana do haluaon.

2. Dalan manjalosa sungkup do holan haporseaon, dang pola marlaok dohot marhite usaho dohot taru. Silehonlehon sambing do i. Ndang tuk hatigoran dohot haburjuonta. Jala marhite i do gabe tu saluhut do ungkap dalan manjalo haluaon, manang sian bangso dohot houm dia pe i, asal ma porsea di barita na uli.

3. I do pinatingkos (pinaimbaru muse-reformasi) ni Martin Luther di pinalohotna 95 dalil dipintu ni gareja Wittenberg di ari 31 Oktober 1517 manosoi asa mulak tu haporseaon di hata ni Debata molo naeng dapotan haluaon. Ndang marhite na manuhor surat indulgensia (surat hasesaan i dosa) na di boniagahon uju i, manang usaho dia pe i tahe, so holan asi ni roha ni Debata.

Penulis
: Pdt Bernard Manik MTh
Editor
: Maruba P Habeahan
Sumber
: Release